Panel nástrojů pro slabozraké

Volná pozice

Administrátor/ka projektu – finanční specialista/ka 

 

Finanční  a projektová podpora expertních týmů složených z výzkumných a technických pracovníků při podávání i následné implementaci výzkumných projektů 

Pracoviště: Průhonice 

 

Náplň práce: 

  • spolupráce na finančním řízení projektů (průběžné sledování čerpání dle pravidel poskytovatelů, podpora řešitelů při řízení rozpočtu s cílem zajistit realizaci finančního plánu, vyplňování finančních reportů v rámci monitorovacích zpráv, vyplňování finanční části zpráv v systémech poskytovatelů, zejména v SISTA, GRIS, administrace změnových řízení souvisejících se změnou rozpočtu), 
  • spolupráce s řešiteli projektů a s projektovými a finančními manažery partnerských institucí, komunikace s jednotlivými výzkumnými týmy projektů s cílem umožnit včasné finanční vykazování a efektivní řízení výdajů projektů, 
  • podpora řešitelů při finančním vypořádání projektů (jak v závěru roku, tak v průběhu realizace projektu), 
  • asistence při přípravě návrhů projektů podle věcného, finančního, časového a právního rámce dané soutěže, 
  • zajištění nezbytné administrativy projektů (uzavírání smluv, monitorovací zprávy, změnová řízení apod.), 
  • asistence v případě kontrol a auditů, 
  • komunikace napříč organizací (výzkumné týmy, ekonomický odbor, personalista), 
  • komunikace s poskytovateli a zástupci projektových partnerů. 

 

Požadujeme: 

  • minimálně středoškolské vzdělání (zaměření ekonomického směru výhodou), 
  • prokazatelné zkušenosti s administrací výzkumných projektů (GA ČR, TAČR, MŠMT, operační programy, mezinárodní programy, zejména Horizon ad.), 
  • znalost prostředí Microsoft Office (zejména Excel, MS Teams), 
  • znalost anglického jazyka na úrovni B1 – B2, 
  • projektové myšlení, schopnost analytického myšlení, 
  • samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost, 
  • ochota učit se novým věcem. 

 

Nabízíme: 

  • HPP s pracovní smlouvou s úvazkem 1,0  na dobu určitou s možností prodloužení  a místem výkonu práce  v centru Průhonic,  
  • 5 týdnů dovolené + 4 dny zdravotního volna pro váš odpočinek a regeneraci, protože zdraví zaměstnanců je pro nás prioritou, 
  • odpovídající mzdové ohodnocení v souladu s vnitřním mzdovým předpisem, 
  • perspektivní zaměstnání a jistotu stabilní výzkumné instituce, 
  • příspěvek na penzijní nebo životní pojištění, protože myslíme na vaši budoucnost, 
  • zvýhodněné závodní stravování v areálu instituce, 
  • po zapracování možnost částečného homeoffice, 
  • příjemné pracovní prostředí,  
  • volná vstupenka na Dendrologickou zahradu, vezměte své blízké a přátele do výstavní skříně naší instituce. 

Přidejte se k nám a staňte se součástí týmu podpory výzkumníků a techniků, kteří svým výzkumem pomáhají naší krajině. 

 

 

Termín nástupu: od 1. 4. 2025 (případně dle dohody). 

 

Strukturovaný životopis, krátký motivační dopis, reference zasílejte k rukám Mgr. Carmen Váňové vanova@vukoz.cz